loading...
خیس از شبنم
هاجر بازدید : 131 دوشنبه 29 شهریور 1389 نظرات (0)

 

عاشقی

 

عاشقی را مرحمی جز عشق نیست

 

عاشقان را زندگی جز عشق چیست؟

 

گر نباشدعاشقی و عاشق ومعشوق و عشق

 

زندگی را از چه رو بی عشق زیست؟

 

 

 

 

 

غنیمت

 

چه دردی است؟           قلب من می شکند....

 

ای کاش شب و مهتابش را غنیمت می شمردیم!

 

گذراندیم شب زیبا را !!

 

به امید فردا............

 

ولی اکنون!

 

از شب و ماه

 

               هیچ نمانده

 

                           جز نگاه ابر سیاه!

 

نه خورشید پیداست و نه ماه!

 

 

 

 

معشوقه

 

در آستانه ی پرواز منی        معنی عشق و سر آغاز منی

 

گر نیایی سوی دل بار دگر    معشوقه ی عاشق کش دنیای منی!

 

 

 

 

عشق

 

عشق یعنی آن همه حس نیاز       عشق یعنی عطری از گلبرگ یاس

 

 

 

 

فراق


 

این شبها ز تنهایی           در فراقت کشم آهی 

 

که ای بی وفا یارم           تا به کی کنم زاری

 

من ز هجرت مردم           و تو در بی خیالی

 

دل من می کشد از حال     تا سحر چه بی خوابی

 

تو بگو که چگونه            در هوای بارانی

 

سر کنم من تا صبح          شب سرد و طولانی

 

درغم هجرت دوست!        می کنم چه بی تابی

 

که دگر اشکم هم             نچکد به آسانی

 

شعر بی معنی من           نرسد به پایانی

 

که چنین شعری جا          نشود به طوماری

 

از هم اکنون آن مهر        می زنم به پیشانی

 

که برآن حک گشته          عاشق قربانی!

 

 

 

 

زمان

 

گذر زمان..............

 

                     هشدار زندگی است!

 

         و زندگی!

 

                  خواب قبل از بیداری!!!!

 

و خواب، فرصت و بیداری، پیشمانی عبور این فرصت..........

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 134
  • بازدید کلی : 685